Operatorul francizei Burger King în Norvegia a ales o modalitate riscantă de a-şi loializa clienţii, într-o campanie care a dus la pierderea a 30.000 de fani pe Facebook.
BK Norvegia a dorit să afle câţi dintre cei 38.000 de fani ai paginii lor de Facebook apreciau cu adevărat produsele şi câţi se aflau acolo doar pentru a profita de promoţii şi a plasa comentarii denigratoare. Aşa că au lansat o nouă pagină de socializare, împreună cu o ofertă ispititoare: câte un Big Mac gratuit de la concurentul McDonald’s.
Pe site-ul whoppersellout.no, cei care optau pentru un Big Mac erau nevoiţi să accepte şi un „exil etern” pe orice viitoare pagină de Facebook a lanţului de fast-food. În schimb, primeau un voucher pentru produsul respectiv şi o scrisoare de adio semnată de Burger King.
Isprava – pusă la cale în Aprilie de fosta agenţie norvegiană DIST Creative – a adus pe noua pagină de Facebook doar 8.000 de utilizatori. Reprezentanţii Burger King s-au declarat, însă, mulţumuţi de rezultat, explicând că cei care au rămas sunt mult mai dedicaţi brand-ului, iar interacţiunea are loc într-un cadru mult mai pozitiv.
[via]