IKEA luptă cu singurătatea de Crăciun, într-o campanie lansată în Elveţia | FOTO

Ramura elveţiană a brandului de mobilă IKEA a lansat o platformă interactivă menită să aducă împreună persoanele care nu au alături de cine să petreacă seara de Crăciun.

“No Empty Chairs At Christmas” este o campanie creată de agenţia elveţiană Wirz Werbung AG, care are ca scop stabilirea unei legături între persoanele care fie sunt singure, fie au un loc liber la masa de Crăciun.

Utilizatorii pot opta între a fi „musafiri” sau „gazde” şi se pot înscrie până pe 26 Decembrie. Conform regulamentului, îşi pot crea un cont numai persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani şi au o reşedinţă validă în Elveţia.

Platforma este gratuită şi va putea fi accesată de utilizatori până la finalul lunii Ianuarie 2014.

noemptychairs1 noemptychairs2 noemptychairs3 noemptychairs4 noemptychairs5

[via]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *