Jeep încurajează discernământul, în print-uri cu imagini duble | FOTO

Leo Burnett France a creat o serie de afişe publicitare pentru Jeep care pun la încercare percepţia privitorului. 

Apelând la o iluzie optică regăsită şi în picturile lui Dalí, seria ‘Upside Down’ înfăţişează o girafă, un elefant şi o căprioară, împreună cu sloganul ‘See whatever you want to see’.

Întoarse  la 180°, imaginile se dovedesc a fi duble, dezvăluind cu totul alte trei animale – un pinguin, o lebădă şi o focă – însoţite de acelaşi slogan.

Leo Burnett France comunică pentru brand-ul Jeep din 2010. Anul acesta, pe 14 Decembrie, agenţia a obţinut un trofeu la Festivalul Cristal, categoria Outdoor / Auto, pentru campania ‘Jeep – Trailers’.

jeep caprioara Jeep foca

Jeep elefant Jeep lebada

Jeep girafa Jeep pinguin

[via]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *