McDonald’s oferă burgeri în schimbul unor doze goale, într-o campanie din Suedia | FOTO

Lanţul american de fast-food McDonald’s introduce o nouă monedă de schimb pentru încurajarea reciclării, într-o campanie OOH lansată de DDB Stockholm în Suedia.

McDonalds Can Currency 3

Mai multe panouri publicitare amplasate în preajma unor parcuri şi festivaluri au fost transformate în dozatoare de saci menajeri, imprimaţi cu instrucţiuni de folosire şi mesajul ‘We now accept cards, cash and cans’.

Trecătorii erau îndemnaţi, astfel, să umple sacii cu doze goale de băuturi, pentru care să primească apoi la schimb diverse produse McDonald’s. Mai precis, un Hamburger sau un Cheeseburger pentru 10 doze şi un Big Mac pentru 40, fiecare doză valorând o coroană suedeză (0,48 lei).

Intitulată ‘The Can Currency’, campania creată de DDB pentru McDonald’s a fost lansată luna trecută, în timpul festivalului suedez de muzică ‘Storsjoyran’.

McDonalds Can Currency 2

McDonalds Can Currency 1

[via]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *