IKEA îşi promovează serviciul de asamblare prin panouri autoironice | FOTO

Retailerul de mobilă IKEA se alătură şirului nesfârşit de glume legate de asamblarea dificilă a propriilor produse, într-o campanie outdoor cu umor, lansată în Germania.

IKEA_Assembly-Fail_01

Intitulată, sugestiv, ‘Assembly Fail’, campania prezintă o serie de panouri montate greşit în mod voit, pe care se poate descifra mesajul ‘Our assembly service is happy to help’. O autoironie menită să promoveze serviciul de asamblare oferit de IKEA contra cost.

În viziunea autorilor, mobila IKEA nu este, de fapt, atât de greu de montat, însă unele componente pot fi uşor de încurcat, lucru care i se poate întâmpla oricui. Inclusiv celor care lipesc afişe.

‘Assembly Fail’ este o campanie creată de agenţia thjnk, aceeaşi care în 2014 promova IKEA prin billboard-ul RGB cu trei mesaje scrise în trei culori diferite.

IKEA_Assembly-Fail_02 IKEA_Assembly-Fail_03

[via]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *