Postere cu două faţete, instalate la colţ de stradă într-o campanie caritabilă | FOTO

Organizaţia caritabilă DePaul UK încearcă să ajute tinerii fără adăpost din Londra să-şi găsească o locuinţă provizorie, printr-o campanie outdoor locală menită să demonteze anumite prejudecăţi.

DePaul-Nightstop_Street-Corners_01

Adresată persoanelor care se tem să se implice în problema tinerilor fără adăpost, campania prezintă ‘o altă latură a poveştii’ printr-o serie de postere lipite pe colţurile clădirilor lângă care pot fi întâlniţi de regulă aceşti tineri.

O latură a posterului rezumă preconcepţiile oamenilor privind pericolele la care se expun dacă găzduiesc persoane fără adăpost, în timp ce a doua latură dezvăluie realitatea cu care se confruntă, la rândul lor, aceste persoane zi de zi. Citite împreună, cele două faţete dau naştere unui mesaj puternic, prin care trecătorii sunt îndemnaţi să ia atitudine.

Campania este creată de Publicis London şi promovează programul DePaul Nightstop, prin care tinerii fără adăpost sunt cazaţi temporar în camere oferite de voluntari, până când li se găseşte o soluţie permanentă de adăpost.

O campanie similară a fost creată în 2006 de BBDO New York şi anunţa lansarea BBC World în SUA, sub sloganul ‘See Both Sides of the Story’.

DePaul UK – ‘There’s Another Side to the Story’ | Publicis London, 2015

DePaul-Nightstop_Street-Corners_02

DePaul-Nightstop_Street-Corners_03

DePaul-Nightstop_Street-Corners_04

DePaul-Nightstop_Street-Corners_05

DePaul-Nightstop_Street-Corners_06

DePaul-Nightstop_Street-Corners_07

DePaul-Nightstop_Street-Corners_08

BBC World – ‘See Both Sides of the Story’ | BBDO New York, 2006BBC-World_Corners_Woman

BBC-World_Corners_Border

[via]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *